رییس‌ اتحادیه طلا و جواهر حذف دلار از مبادلات اقتصادی را راهکار بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار ارز دانست و گفت: اگر این ت همراه با پاسخگویی به نیاز مردم باشد به‌ طور قطع تاثیرگذار است.

 

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایبنا، آیت محمدولی در خصوص حذف دلار از سامانه سنا و چرخه مبادلاتی اقتصاد گفت: با توجه به وضعیت، مسئولان اقتصادی از جمله بانک مرکزی به‌ منظور برقراری تعادل در بازار هر راهکار و سازوکاری را امتحان می‌کنند.

وی افزود: بانک مرکزی قصد دارد با ت‌گذاری اقتصاد بازار را نظم بخشد و با مدیریت ت‌های اقتصادی در این بخش سعی در ایجاد تعادل در بازار ارز دارد. البته این مهم آسان به دست نمی‌آید و امیدواریم با اعمال این اقدامات، اهداف بانک مرکزی در بازگرداندن آرامش به بازار ارز و سکه محقق شود.

محمدولی در پاسخ به این پرسش که آیا حذف دلار از چرخه مبادلاتی در ایجاد تعادل در بازار ارز موثر است؟ گفت: اعمال ت بانک مرکزی در کل مجموعه اقتصاد بازار، اگر همراه با تامین تقاضای مردم باشد به‌ طور قطع در ایجاد تعادل در بازار ارز اثرگذار است.این اقدام برای تنظیم بازار ارز بوده و پس از آن و با عملی شدن ت‌های دولت در بسته ارزی، آرامش به بازار ارز باز می‌گردد.


آموزش و سیگنال و در بورس بازار ,مرکزی ,بانک ,تعادل ,ایجاد ,آرامش ,بانک مرکزی ,ایجاد تعادل ,چرخه مبادلاتی ,مردم باشد ,رییس‌ اتحادیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

game zone شگفتی های آفرینش عکس هنرمندان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آشپزخونه وب سایت رسمی مهندس فرشید جمالی گله فودلند کیش